PINTA: NOWE LOGO I ETYKIETY

Tags

Posted in PINTA miesiąca

PINTA: NOWE LOGO I ETYKIETY

Browar PINTA obchodzi w 2021 roku 10 urodziny. To także 10 urodziny kraftu w Polsce. Uznaliśmy, że poczatek kolejnej dekady naszej podrózy to moment na odświeżenie logo i etekiet najpopularniejszego browaru rzemieślniczego w Polsce.
7 maja 2011 podczas Festiwalu Dobrego Piwa we Wrocławiu sprzedaliśmy pierwszą butelkę Ataku Chmielu, To, co zaczęliśmy w 2011 roku, zyskało znaczenie ponadczasowe. Zainspirowaliśmy ludzi i firmy, przyczyniając się do znaczącej zmiany na rynku piwa w Polsce.
10 lat później, dzięki pracy całej załogi PINTA zachowuje status pioniera i lidera rynku piw rzemieślniczych.
Piwa z PINTY należą do najczęściej kupowanych, jako browar zbieramy prestiżowe wyróżnienia w Polsce i zagranicą.
Wchodząc w drugą dekadę kraftu z pozycji pole position, chcemy zachować nasze atuty.
Mamy przekonanie, że zaktualizowanie wizerunku PINTY jest do tego niezbędne i będzie częścią budowy długoterminowego popytu na PINTĘ.

Przygotowywaliśmy się na tę zmianę od roku. Rozważyliśmy za i przeciw. Przyjrzeliśmy się historiom rebrandingu czołowych browarów rzemieślniczych z innych krajów. Poprosiliśmy o opinię fachowców. Prace nad wariantami logo i etykiet prowadziliśmy z dwoma agencjami. Testowo wypuszczaliśmy na rynek piwa z etykietami dalece odbiegającymi od estetyki „starego” Ataku czy Pierwszej Pomocy. Zdecydowaliśmy, że nowe logo PINTY i nowe etykiety będzie dla nas projektować doświadczona ekipa w studiu Ostecx Créative.

Rebranding, czyli?

  • eksponujemy markę PINTA, ponieważ w ciągu 10 lat zbudowaliśmy dla niej solidne zaufanie. Warzymy co roku wiele świetnych piw, udzielamy się na imprezach, wspieramy potrzebujących, eksplorujemy świat. Zdajemy sobie sprawę, że można nie zapamiętać szczegółów każdego piwa PINTY i każdej z naszych aktywności, ale PINTA je łączy, gwarantując jakość i wiarygodność,
  • nowe etykiety na piwa podstawowe, z Atakiem Chmielu na czele, mimo zmiany, będą łatwo rozpoznawalne – w sklepie i pubie – przez fanów naszych klasyków,
  • części opisowe etykiet zyskają oczekiwaną przez kupujących czytelność dot. stylu, i parametrów piwa.

Rebranding, kiedy?

  • najpierw, z oczatkiem maja na rynek tradycyjny wysyłamy 30 tysięcy butelek z podwójną etykietą Ataku – na górze aktualna, pod spodem nowa,
  • począwszy od 4 maja, każdy rozlew będzie realizowany z użyciem nowych etykiet,
  • równolegle zaczniemy używać nowych kapsli i kartonów,
  • w dalszej kolejności będziemy aktualizować etykiety na piwa sezonowe oraz serię Beskidy,
  • w najbliższych tygodniach zostanie uruchomiona także nowa strona www.browarpinta.pl, z rozbudowaną funkcjonalnością dotyczącą informacji na temat asortymentu (m.in. karty produktowe).

W związku z rebrandingiem, przez jakiś czas na rynku będą dostępne butelki i puszki ze starymi i nowymi etykietami.

Nowe logo PINTY:

Nowe etykiety piw klasycznych PINTY:

Zacznij pisać i naciśnij Enter, aby wyszukać

Shopping Cart

Brak produktów w koszyku.