Browar PINTA obchodzi w 2021 roku 10 urodziny. To także 10 urodziny kraftu w Polsce. Uznaliśmy, że poczatek kolejnej dekady naszej podrózy to moment na odświeżenie logo i etekiet najpopularniejszego browaru rzemieślniczego w Polsce.
7 maja 2011 podczas Festiwalu Dobrego Piwa we Wrocławiu sprzedaliśmy pierwszą butelkę Ataku Chmielu, To, co zaczęliśmy w 2011 roku, zyskało znaczenie ponadczasowe. Zainspirowaliśmy ludzi i firmy, przyczyniając się do znaczącej zmiany na rynku piwa w Polsce.
10 lat później, dzięki pracy całej załogi PINTA zachowuje status pioniera i lidera rynku piw rzemieślniczych.
Piwa z PINTY należą do najczęściej kupowanych, jako browar zbieramy prestiżowe wyróżnienia w Polsce i zagranicą.
Wchodząc w drugą dekadę kraftu z pozycji pole position, chcemy zachować nasze atuty.
Mamy przekonanie, że zaktualizowanie wizerunku PINTY jest do tego niezbędne i będzie częścią budowy długoterminowego popytu na PINTĘ.
Przygotowywaliśmy się na tę zmianę od roku. Rozważyliśmy za i przeciw. Przyjrzeliśmy się historiom rebrandingu czołowych browarów rzemieślniczych z innych krajów. Poprosiliśmy o opinię fachowców. Prace nad wariantami logo i etykiet prowadziliśmy z dwoma agencjami. Testowo wypuszczaliśmy na rynek piwa z etykietami dalece odbiegającymi od estetyki „starego” Ataku czy Pierwszej Pomocy. Zdecydowaliśmy, że nowe logo PINTY i nowe etykiety będzie dla nas projektować doświadczona ekipa w studiu Ostecx Créative.